On Friday, August 21, The Jerusalem Post published an op-ed by the New Israel Fund which was factually inaccurate and slanderous.

The said article has been removed from our archives.

We apologize to Ronn Torossian for the multiple factual errors, as well as for the hurtful tone.

Source: http://www.jpost.com/Israel-News/Apology-412927

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *